Epson Expression Home XP-405

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Home XP-405 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Berend 18-05-2017

Epson XP-405

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

Wat mij stoort is dat ik geen mooie foto’s kan printen, het apparaat kan verschillende kleuren niet uit elkaar houden. Een foto met verschillende kleuren is overwegend rood.

franka 08-12-2016

miskoop

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

Anderhalf jaar in bezit en gaat nu bij het grofvuil. Apparaat stopt steeds en gaat offline, ook tijdens printen. Herkent geen cartridges meer. Software matig een erg ontabiele printer. Wi-Fi printen nooit via laptop, alleen bekabeld. Via een app op telefoon werkte het soms en soms niet. Veel onnodige software wordt er gedownload. Moest stuurprogramma afgelopen half jaar verschillende keren verwijderen en opnieuw installeren om hem aan de praat te krijgen. Geen Epson meer.

Minpunten

• teveel onnodige software meegeleverd
  • instabiele printer
  • kan alleen epson inkt herkennen in de software.

Jacky 17-07-2016

Waardeloze printer!

Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

Print niet of vol met strepen,vlekken,trekt papier scheef, dit is mijn 2de al(eerste onder garantie een nieuwe gekregen)Als je hem reinigt is de helft van je inkt verspild. Waardeloos apparaat! Er wordt bij Epson gewoon niet gereageerd als ik een mail stuur. In 1 woord: superslecht!!!

mlja 10-02-2015
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

Ik zou hem niet meer aanschaffen. Altijd ruzie wanneer ik een klein formaat wil printen:10*15. Alleen eenvoudige A viertjes met tekst doet-ie naar wens. Hij laadt papier om te printen en dan print hij niet, maar voert het volgende papier in en print dan wel. WIFI werkt meestal niet.

robingrt 22-04-2014
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

Verschrikkelijk apparaat, WIFI verbinding werkt slecht. Apparaat geleverd door MediaMarkt met uitgedroogde inktpatronen. Nieuwe aangeschaft en talloze A4tjes verspilt met de print knop reinigen en deze af te stellen. Printjes waren onduidelijk scheef of miste hele stukken teksten. Werkte ongeveer 2 weken naar behoren toen was het weer mis, print hele stukken tekst niet meer of onduidelijk.. Inktpatronen waren gewoon nog in orden, alles gereset, opnieuw ingesteld met de helpdesk aan de telefoon gehangen. Zonder goed resultaat. Ondertussen staat hij bij het grofvuil, wat een miskoop.

Beefman 18-04-2014
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

Verschrikkelijk !!!!! Wat een onding! Printer meerdere malen opgehaald. Wat sat mag gezegd worden service Epson (uitgevoerd door m service ) is super. Althans de reparaties van M service vallen tegen maar het initieren van Epson is goed. Constant strepen , vaak door wegvallen van zwart. Advies "reinigen" zelf na drie of vier keer geen resultaat. Meerder malen opgehaald voor dit probleem. Inmiddels is apparaat omgeruild , maar ook deze gaat weer strepen (lees tekst weg laten vallen) Waarschijnlijk print ik te weinig zodat de kop telkens dicht zit.......

Had ik met mn eerder Lexmark geen probleem mee.

Natalie o 02-04-2013
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

compact te printer tov canon en HP
prima teskt en aardige foto afdruk
4 gescheiden cartridges
prima prijs
makkelijk te installeren
email en air print
plug en play
gescheiden cartridges is goedkoper printen

nijdamb 14-02-2013
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

Installeren ging redelijk. De printer heeft wps en mijn router ook, zodat wifi instellen makkelijker gaat. Als je dit niet hebt, is de draadloze installatie een echte uitdaging. Leuk design en redelijk veel printjes gemaakt samen met de kinderen, dus inkt snel op. Compatible inkt pakt hij niet door de chip in de cardridge, dus ben je aangewezen op de (dure) Epson inkt. Maar na de compatible cartrdiges, werden ook geen orginele meer herkent.
Gekocht bij een postorderbedrijf en gelukkig 14 dagen op proef. Snel weer teruggestuurd. 11 dagen in bezit gehad en ik koop nooit weer een Epson printer.

Tim Keizer 21-11-2012
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-405

Lekker klein, dus mooi weg te moffelen in een kastje, of waar je maar wilt want wifi werkt prima en makkelijk vanaf verschillende laptops. Zwartwitprintjes zijn keurig, en lekker snel. Kleurenfoto's ook zeer tevreden, maar gaat wat langzaam. Vormgeving niet spectaculair, maar daar wel een 9 voor omdat ie zo klein is, en niks mist grote bakbeesten hebben. Scant goed qua scherpte, kleuren en contrast. Niet duur in aanschaf, maar inkt natuurlijk wel, da's ook bij Epson het verdienmodel. Duurzaamheid en inktgebruik kan ik nu nog niet beoordelen.